Komplekse anlegg og produksjonsmiljøer har ofte tilsvarende komplekse supportbehov. Derfor tilbyr vi ulike service- og supportavtaler, slik at du kan være sikker på at du får hjelpen og veiledningen du har behov for, – når du trenger det.
Vi ønsker å levere et kontinuerlig høyt servicenivå for alle våre kunder. Vår supportmodell innebærer at vi gir deg raske og effektive løsninger på dine utfordringer gjennom hele produktets levetid. Ulike service- og supportavtaler kan tilpasses slik at du får en supportløsning som passer deg og din bedrift.
Ønsker du en service og supportavtale? Se våre ulike avtaler nedenfor, og ta kontakt med oss på info@novotek.no eller via vårt kontaktskjema.
Våre service- og supportavtaler
Supportavtale
En supportavtale garanterer at vi alltid har teknikere som har fått opplæring i dine standardprodukter fra Novotek. Service og support er tilgjengelig via telefon eller fjerntilkobling.
SupportPlus avtale
En SupportPlus avtale garanterer at Novotek alltid leverer siste patcher og oppgraderinger.
Serviceavtale
En serviceavtale garanterer at vi alltid har teknikere som har fått opplæring i dine standardprodukter fra Novotek. Teknikerne vil være tilgjengelige for vedlikehold, service og support. Avtalen kan tilpasses kundens behov med valgfrie supporttider, garantert svartid, hjelp på stedet og sikkerhetskopiering.